شناسهٔ خبر: 174261 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی:

رای اعتماد کمیسیون عمران به «مالواجرد» بر اساس تجربه و توامندی است

محمدرضا رضایی‌کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ایران تصریح کرد: نگاه ما به وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی براساس توانمندی و تجربه وی در حوزه راه ‌و مسکن است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی محمدرضا رضایی کوچی، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به کابینه پیشنهادی رئیس دولت چهاردهم اظهار کرد: کابینه پیشنهادی رئیس جمهور ترکیبی از سلایق و جریان‌های مختلف سیاسی است و در واقع همان کابینه وفاق ملی مورد نظر آقای پزشکیان است.

وی با اشاره به وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، افزود: نگاه ما به وزیر پیشنهادی براساس توانمندی و تجربه وی در حوزه راه ‌و مسکن است. نگاه ما جنسیتی نیست چراکه این وزارتخانه مهمی است و فقط توانمندی ملاک است.

وی اظهار کرد: حوزه حمل و نقل کشور چه هوایی، زمینی، ریلی و دریایی و حوزه شهرسازی گسترده است و کسی را می خواهد که همه این حوزه ها را مدیریت کند، وزیر راه و شهرسازی ۲۳معاون یا رئیس سازمان دارد و بزرگترین وزارتخانه است، بنابراین وزیر پیشنهادی باید بتواند با توجه به تنوع کار، این وزارتخانه را اداره کند.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی گفت: خانم صادق در دو جلسه در کمیسیون عمران حضور یافت و ضمن ارائه برنامه هایش پاسخگوی سوالات نمایندگان نیز بود، برنامه های وی چه در حوزه حمل و نقل ‌و چه مسکن خوب بود و اتفاقا کمیسیون هم به وی رای اعتماد داد.